Over De Merketeer

Martijn Siebelink is oprichter-eigenaar van De Merketeer. Een compacte, veelzijdige ‘one man agency’ met een groot netwerk van professionals. Ik heb daardoor alle kennis en expertise in huis, maar niet op de loonlijst staan. Dit maakt me rijk aan mogelijkheden en ben ik toegankelijk én betaalbaar.
De Merketeer gelooft in eenvoud en praktische toepasbaarheid. Dus geen uitgebreide rapporten of wollige praatjes, maar resultaatgericht advies en begeleiding waar je direct mee aan de slag kan.

Voordelen van De Merketeer

  • praktische en resultaatgerichte aanpak
  • van strategie tot en met implementatie
  • flexibel, toegankelijk en betaalbaar (geen overhead)
  • uitgebreid netwerk met professionals
  • ruime ervaring met het opschalen van merken (ketens)
  • oog voor langer termijnsucces
  • geen klassiek reclamebureau, wel externe merkregisseur
  • gedreven, scherpzinnig en vernieuwend

Martijn is een bevlogen, veelzijdige en pragmatische merkenbouwer. Hij is zijn hele loopbaan actief in de sport, leisure en horecabranche waarvan de afgelopen vier jaar directeur van Mimosa; met vier horecaformules en 13 locaties een grote horecaspeler. Hij heeft gewerkt met veel uiteenlopende (franchise) formules, locaties en doelgroepen; van de allerkleinsten tot senioren. Hij weet als geen ander dat een goed concept, kwaliteit en een gast- en resultaatgerichte instelling doorslaggevend zijn en de mate van succes bepalen. Met meer dan 20 jaar leidinggevende ervaring is Martijn breed inzetbaar op het gebied van merk- en formulemanagement, franchising en interim-management.
Martijn studeerde cum laude af aan de opleiding Master of Brand Management aan het European Institute for Brand Management | Erasmus Universiteit. Naast zijn passie voor hospitality en sport zoals rugby, fitness en hardlopen, is hij een groot muziekliefhebber en DJ. Meer weten over de werkervaring en opleidingen van Martijn ? Kijk op Linkedin.